måndag 16 april 2012

Min finaste

Idag har de haft gravsättning för dej , min sötnöt ! Jag har ärligt brytit ihop ett otalt ggr idag .. på bussen, på sjukan, på spårvagnen hem , det är en sån svidande äcklig oförstående brutal sanning som går upp i skallen .. Du är borta för all tid på jorden ..
Idag va jag äntligen på sjukan ang läkarintyg för körkort.. Din enda önskan , för att jag inte skulle bli så ensam ute hos dej , när du jobbade ... Trodde han skulle lyssna lite o sen skriva intyget .. näee det ska göras ultraljud o magnetröntgen .. Blodprover tog de idag o allt såg bra ut .. Nu hänger det på all röntgen o så tillbaka igen i v 24.. omkr. midsommar´n .. Ja sen så kanske , men med min otur så .. hoppas jag inte på nåt .
Jobbigt är det nu , men vill inte störa folk med mina tårar o elände , fan fan fan va jag saknar dej Palle .. Fattar inte att mitt hjärta ens kan fungera så sönderslitet som det känns .. Orrrka !
Augustifesten -11


Inga kommentarer: