tisdag 24 april 2012

Inga bra vibbar..

Saker jag tänkt på sista dagarna , sen i Torsdags då jag fick veta att Erikshjälpen vart o tömt ditt hus..Tänk om vi hade hunnit flytta ihop .. Din överraskning till mej handlade ju just om det , du hann ju bara "in-ge" mej i misstanke =) , men du hade tagit råd och fått godkänt av dina vänner.. Fick jag reda på o det gjorde mej så rörd, blev så generad mitt i början på all bedrövelse ..Det gör så ont det här ..att skriva om den "Lyckliga Olyckan" kan man säga så ?
Fanns det några sidor jag inte visste om hos dej ? Tror inte det..Ärligheten va No 1 hos oss båda .
Frågade om man kunde få chansen att få köpa sånt dina barn inte tänkt o spara på o det skulle inte va några problem , sen hörde jag inget mer, fick aldrig chansen att fortsätta nåt av dina små projekt som vi planerade innan allt hände.. Det gick till Erikshjälpen istället o det som inte dom ville ha kastades ..tyvärr !
Men nu är det över o jag ska försöka o inte lägga nån större vikt på det .. Vet iaf att om det hade vart tvärtom så skulle det gått till på ett helt annat sätt ..
Trots allt så finns ju inget som får dej tillbaka ändå o det är det enda jag vill ..

Fr. det ena till det andra , så har jag nu rivit ut min stora säng o ska byta till en mindre som Joy har .. Hon kan behöva den här bättre .. Den tog bara plats i mitt rum .. Nästa projekt blir att måla om sovrummet o fixa till .. Blir nog ganska mörkt med en fondvägg ska försöka o fixa till så som du planerade ..

Inga kommentarer: