onsdag 7 november 2012

Oppps..

F´låt !
Jag har inte haft nån som helst blogglust..Men tänker försöka nu lite grann ..Det är mycke som hänt sen april , då jag skrev sist ( tror jag ) ..
Skiter i att försöka minnas tillbaka , utan börjar från det jag kommer ihåg
Den 8 september åkte vi ett gäng fr. motorgården till Sonstorp för att lyssna på Hub Caps , de spelade så himla bra på våran cruisingfest i augusti så de var absolut värda att se igen .. Vi måste ha åkt för långt ut i sonstorp så vi stannade på en rastplats o där kom vi tjejer på att kanske det är bäst o gå in en bit o pinka lite .. sagt o gjort  när Hanna o jag kommit en liten bit säger hon : akta dej , för det är så håligt i marken ! Pang , så trilla jag ner i ett sånt förstås . Det jag inte märkte va ju att när jag skulle resa mej upp vred jag till benet o skar upp hela min vänstra vad .. Kunde ha slutat hur som helst .. Nu 2 månader efter och 4 operationer mår jag bra ...
Vet inte hur jag ska tacka min syster för all hjälp jag fått av henne framför allt , och av Putte som ställt upp o bott hos mej och tagit hand om Sigge , men även av alla andra .. Jag slutar här nu för en stund .. Imorrn kväll när jag kommit hem ska jag skriva o berätta vad jag gjort .. Kram så länge

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppsan 😯 har du hittat bokstäver igen. Kul😀
Hej solong luftballong/Bippnisse

Anonym sa...

Sedan försvann alla bokstavarna :-(
Blipblip

Anonym sa...

Uiiihooo, nu kan du snart fira att det är ett år sedan du skrev på din blogg 😉 Pussokram från syss