torsdag 12 januari 2012

Torsdag ..

Imorrn åker jag till syss , sover där för vidare transport lördagmorron till Skavsta .. Sen Spanien , känsloladdat till max ..
Igår bröt jag ihop totalt ..Känner mej inte ett dugg bättre idag , var är " lejdar´n " ?? Måste upp på den igen , försöka samla styrka till livet o resan .. Om man finge dra tillbaka klockan en gång i livet , så skulle du funnits här , fortsatt varit nykära o lyckliga . Jag hade tagit körkort som din önskan var (o den tänker jag uppfylla ) . Vi hade troligen fortsatt med livet på landet ..
Du gick igenom precis allting som va dina planer för huset , du älskade att höra hur kanonbra jag tyckte det lät .. Jag planerade in den nya gardinen ,blev ett med huset o dej därute ..
Jag ska ta kort på den fina gardinen , när den kommer upp i fönstren på Motorgården .. Jag bara älskar den !
Igår såg jag jättefina kort på ditt hus som ligger ute på annons nu..Det gjorde så ont , självklart förstår jag att det är ett avslutat kapitel för barnen därute o måste sälja .. Jag har liksom inte kommit dit bara Blev bara så påmind om ett liv på rosa moln .Blev tokkär i huset redan första gången ..Och i din stora fina indian som jag prata mycke med ..
Om man ändå finge vinna en massa pengar , då skulle jag köpa loss det precis som det är med möbler o allt
Om man bara .......
Faaaaaaaaaaaan !!! Inget får dej tillbaka ! Varför ska man behöva plågas så här för ?
orrkaaa !

Inga kommentarer: