måndag 9 januari 2012

Ett mellanting

På kanske en sekund från o vara glad till att gråta så hejdlöst av saknad ..
Snart är det avfärd till Spanien .. Det blir säkert bra , jag åker med mitt största stöd .. min syster ..
Jag har iofs stöd av så många vänner att jag kan gråta bara över den tanken .. Själv har jag inte kommit nånstans i mitt sorgearbete känns det som .. Jag bygger hela tiden på min ansiktsmask o tar av den när jag är själv ..Det är fortfarande så overkligt .. Det finns en o annan som ifrågasatt hur jag kan känna sån kärlek då vi inte hade haft så speciell lång relation. Ärligt så trodde jag inte ens på " kärlek vid första ögonkastet " innan det drabbade mej själv .Det va bara så självklart !! Jag kallade dej ögongodis .. Ja för det var / är du .. o du tyckte om att bli kallad det o likadant med sötnöt .. haha . I brist på sötnötar hade dina jobbarkompisar satt upp en notis där det stod sötpotatis o satt på din dörr på båten ..Kommer inte ihåg om det va du som sa det till mej lr om det var dom som sa .. Hur som haver va det gulligt ..
Helgen som va har jag vart ute o träffat folk . Va på Wasa bl a o där träffade jag din dotter o hennes fästman .. De är så himla goá , visst blev det ju en o annan tår av både sorg o glädje ..Vi ska träffas igen , när saker o ting känns lättare.
Idag har jag vart på besök hos Ewa , känns skönt efter man vart o fått snacka lite , mitt liv är väl kanske lr har varit som ett garnnystan med många tåtar .. Kanske går det att nysta upp, ingen aning
Jag vet till 100% att jag aldrig kommer o repa mej från det som hänt och från dej .. det är 1½ månad sen nu o jag vet inte hur jag får dagar o kvällar att gå .. man bara finns , man bara gör sitt , man bara är helt enkelt ..
Nu kommer tårarna igen o jag orkar inte ..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lilla gumman. Jag/vi lider verkligen med dig och jag försöker att förstå hur ont det gör, jag kan bara ana? Du pratade ju om din kärlek redan förra nyåret och jag tror att när man är i den nyförälskelsen som ni faktiskt var så är det ännu värre hjärtesorg. Visst sörjer man efter ett mångårigt förhållande men ni hade ju planerat för era många år ni skulle ha tillsammans. Det måste väl ändå vara som att slita hjärtat ur kroppen? Jag förstår iallafall och när du inte känner Palle vid din sida så ska jag påminna dig <3
Nu drar vi snart till Spanien och det ska bli underbart att få gå barfota på hela kroppen. Loveya!

♥Lena♥ sa...

♥ ♥ ♥ Hej vännen!♥ ♥ ♥
Nu tog de tvärstopp =( =( =( ...
................................
Hoppas ni får ha en skön resa till utlandet o njut vännen,njut för mej me du, för jag skulle ALDRIG kunna åka än hit lr än dit p.g.a.att så många luktar PARFYM e.t.c....Jo vann ja ett eget flyg så skulle ja nog kunna lösa det=D.Du o din kära systeryster få ha de jättemysigt.
Kramizar från oss på öjn♥