tisdag 17 januari 2012

Reeegn

Ja då sitter man på en bar .. Nånstans i närheten av pappas place . Vi tog en Mojito . Helt plötsligt så blev det ca 2 cm vatten på golvet .. Regn ? Jovars !! Men det snöar inte iaf . Hemma hos far är de sjuka värsta förskylningen har de åkt på , så man vet vad man har att vänta ..
Igår va en neråtdag . Jag saknar visserligen Palle varje minut , men igår kom han till mej när jag låg o vila lite . Det va så verkligt , han stod vid sin bil o hade glömt stänga passagerardörren . Jag stannade till o han kom fram o kramade om mej o jag frågade om det här va sant tårarna rann på oss bägge . Han sa att allt jag känner är sant att han finns omkring mej hela tiden även om jag inte ser han .. De andra som jag såg vet jag inte vilka de var såg inga ansikten , vet bara att det fanns mer själar som gick omkring . Kuddarna i bilen va det nåt med , men uppfattade inte riktigt vad . O nån kartong med grejer han hämtat o som han hade tänkt rama in lr nåt ?!? Jag skulle fortsätta hans jobb på det .. Men jag sa att jag inte våga fråga om det , han sa att det inte skulle behövas utan om jag blev tillfrågad att ta det så vore han glad om jag fortsatte på att få det klart . Sen vet jag inte så mycke mer nu . Gud va jag saknar dej !!! Du skulle vart med här i Spanien , vet att du är det , men inte synligt för andra .. Lav u <3

2 kommentarer:

♥Lena♥ sa...

Hallo Kane ♥
Javisst finns han omkring dej=D
Han försökte berätta något för dej i sömnen han ...Lycka till med va de nu är du ska fixa gumz ...
Ha de skönt för oss me i värmen o kramizar till er alla från oss på öjn/ Noba´s ♥

♥Lena♥ sa...

Hallo brudar!
Hoppas ni har de bra?
Kramizar från öjn/♥ Lena m familj ♥