torsdag 1 december 2011

Känns tomt

Vet inte vad jag ska skriva  egentligen
Har tagit en dusch , som jag knappt tordes .. vill ju inte ta bort dina " nailons" du hjälpte mej o rita på mina ben ..kan ju inget annat än skratta när jag tänker hur roligt vi hade åt allt du fick min autograf  tilllhör : Karin Hallman står det på ditt ben o du skratta o sa du gör mej tokig kvinna , du trodde inte du kunde bli kär igen sa du o sen va fel jag hade `Jag är tokkär
Jag vill aldrig mer se åt nån annan .. du va verkligen min ögonsten min sötpotatis .. älskar o saknar dej som bäng
Pratade med  Bjasse förut  på båten , inget kommer bli likt där heller , han skulle skicka korten på oss fr. kräftskivan vi hade ombord .. jag frågade om han ev kunde kopiera alla dina youtubeklipp med musik du har på din dator och han skulle försöka o fixa det ... kan inte skriva för tårarna hopar sej o vill upp

3 kommentarer:

♥Lena♥ sa...

♥ Vi tänker på dej vännen ♥
Kramizar Lena m familj

||Carina|| sa...

Kram <3, det är så fint allt du skriver...lider med dej!

♥ Lena ♥ sa...

♥ Kramizar ♥

Fam.Noba