onsdag 7 december 2011

Huller om buller..

Inläggen ligger huller om buller ..Men det beror på omständigheterna på sjön , jag kunde skriva i bloggen men inte lägga ut förrän man hade nån kontakt med omvärlden ( internet ni vet ) o då blev det alla inlägg på en o samma gång o från en o samma dag .. Det går o fixa o jag ska göra det när allt omkring mej lugnat ner sej lite mer ..
Det har vart mycke sen jag skrev sist o dumma grejer som har gjorts vilket kunnat sluta i tragedi oxå .. Jag skriver om det , för att påminna mej en vacker dag vad man inte ska göra.. och för att jag behöver få ur mej " ventilation" och en slags självhjälp . Jag har gått omkring som i ett töcken lugnande piller hit o dit , och i lördags så braka jag ihop i en helhaverering .. Jag vet inte så mycke mer än att jag vakna på intensiven o efter ett dygn där blev det psyket .. ALDRIG MER !!! Jag blev livrädd för ett liv gåendes som i dimma .. näe det va inte min grej , att hamna där .. Nu känner jag mej levande med en äkta sorg den som man ska känna.  Hädanefter är min blogg mitt piller ..
Palle tyckte om min blogg o vart så här waaaow hur gör man ? kan du lära mej ?
Det behöver jag inte nu , för du läser antagligen allt från ovan..
Idag kommer det bli tufft .. Då äntligen ska vi träffas igen , fast under andra omständigheter..Ett sista snack s.a.s 
Ska försöka få några timmars sömn så jag fortsätter om ett tag ..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är jättebra att du skriver av dig. Jag antar att du kommer att uppdatera bloggen och att bloggen kommer att ingå i ngn sorts livline-projekt för dig. Det är bra. Fast du inte känner det ännu så bor Palle i ditt hjärta, eller du kanske gör det nu? I dag ska vi åka upp och du ska få ta ett sista snack med din kärlek. Han undrar nog hur det kunde bli så här? Det var ju inte alls meningen :( Snurr snurr, kommer han nog att förmedla till dig. Love you. Vi ses snart. Puss o kram

♥ Lena ♥ sa...

Håll ihop dej idag gumz♥
Bra att du försöker drar ur dej sorgen utan piller , men det gör såå förbannat ont bara, tänk på att du har din Johan & Joy o me dom små söta liven till ♥.
I år e de 22år sen de hände oss, sorgen biter sej fast men den ändrar karaktär beroende på hur man mår.
Du verkar ju ha en hel hög me mysiga människor omkring dej, som finns där för dej=D
Som jag skrev förut ♥ så ring om du vill , o vill du inte så strunt i de då =(...
Men som sagt de går inte en dag utan att jag tänker/lider med dej här nerifrån öjn.
Kramizar vackra kvinna
från " Noba´s "