måndag 28 november 2011

Min älskling

Ligger här i din hytt o kan inte fatta att du inte kommer tillbaka . Vågorna tog dej med sej vid 4 imorse . Varför ? DET FINNS INGEN GUD ! Vi satt igår o spexa jag skrev att du tillhörde mej på ditt ben o du tog mitt ansikte o pussa mej i sa : Gud va gör du med mej kvinna ! O sen hjälptes vi åt o rita nailons med bläck på mina ben . Vi låg sen o bara höll om varann pussades tog på varann o konstaterade att vi inte orkade mer :) jag lämna dej med en puss o gick in till min hytt så du skulle få en chans att sova vid 1.30 Jag va vaken vid 4 i bad en bön att det skulle lugna ner sej på sjön o sa högt för mej själv gå inte ut Palle ! Men det var försent .
Jag vill inte leva utan dej , jag älskar ju dej

3 kommentarer:

Sarah sa...

Jag förstår att du är jätteledsen :( Även om jag inte hann träffa Palle, så förstår jag att han betydde väldigt mycket för dig. Det kommer ta tid, men det kommer kännas bättre med tiden. Jag vet att det inte är det du vill höra i nuläget, jag vill bara ge lite ljus i allt det mörka.

Just nu är jag lättad över att vågorna inte tog dig.

Kram/ Sarah

Storesyss sa...

Ej kan i ord jag skildra den sorg oss gripit har.
Ej mäktar jag beskriva vad ALLT för dig han var.
Förlustens hela storlek vi knappast fattat än,
Vet blott att vår älskade Karin har förlorat sin allra bästa vän <3

Det gör mig så ont att se dig lida så. Ni hade ju så många planer för en gemensam framtid och ni var så lyckliga båda två.
Jag, och många med mig kan inte förstå? Varför? Varför ska två lyckliga människor straffas så? Någon gång?någonstans? Kommer ni att träffas igen. Han väntar på dig. Han finns omkring dig hela tiden och han bor i ditt hjärta. Bär honom med dig och han bär dig min älskade lillesyss. Vi finns också här omkring dig och vill trösta och hjälpa så mycket vi bara kan, jag har bara så svårt att hitta de rätta orden men jag tror inte de orden finns?
Jag älskar dig!

Anonym sa...

Karin,jag finner inga ord för de som drabbat dej.Du om någon är värd att bli älskad för den du är.Palle var ju den som älskade DEJ!!Jag var glad för din skull då du berättade hur kär du var,hur snygg Palle var,hur bra du mådde.Jag såg hur lycklig du var då vi jobbbade på crucingen.Hur kan något så fint bara ryckas bort??De finns många frågor att ställa till Han där uppe som man brukar säga.Men tyvärr får vi inga svar.Ni kommer mötas igen de vet jag.Ni möts i en bättre värld.Jag tror Gud tog hem din Palle för han saknade någon som han.Många kramar med styrka till dej.//Pia