söndag 11 mars 2012

Nu är det bra ..

Om människor vore som 500-kronors sedlar så hade man kunnat vända upp dom mot skyn för o se vilka som va äkta lr falska ..
Igår ringde du knöl ( som vanligt numer ) o bad mej växa upp o sluta larva mej ang. Palle o då gick mina vänskapskänslor över i hatkänslor .. Jag har tagit bort dej överallt o du behöver inte be om ursäkt för det hjälper inte .. Mycket kan man stå ut med , men där gick droppen , det hjälper inte att du ber din tant o ringa mej för o tala om hur dåligt du mår ..
Jag sörjer den som jag kände fr. timme ett , att jag kunnat leva resten av mitt liv med . Har försökt o förklara det för dej , men tydligen gick det inte in .. Jag försöker varje j**a morron att vara glad för en dag till , jag försöker varje gång det smattrar på fönstren att förstå det bara regnar inte stormar att jag inte är på nån båt där allt ligger huller om buller för det gungar , jag försöker att inte låta rädsla o tårar ta överhanden .
Du har tröstat o du har gråtit o nu tror jag inte ens det va äkta hos dej .. Det är inget spel , det är en verklighet jag försöker o leva, utan svar för det kan jag aldrig få svar på . Men gudarna om det hade funnits nån/några skulle bara veta hur mycke jag saknar mannen i mitt liv , jag är inget utan honom o det gör så ont varenda dag .. den mask jag byggt upp sitter nu så hårt att den är svår o ta av när jag vill tom..
Jag väljer att umgås med dom jag mår bra av , du valde alkoholen ( o det är inte några öl vi snackar om )...du berömmer dej själv genom att tycka du är värd den för du sköter ditt jobb .. Har försökt o säga det till dej , men då haglar det skit ur munnen på dej o så kastar du på tfn .. Näe du gör aldrig några fel du .. bara alla andra .. pengar o alkohol är ditt liv ..Lycka till !

Inga kommentarer: