onsdag 29 februari 2012

snurrsnurr..

Imorrn ska jag till Ewa o snacka igen o det känns bara bra .. Där kan man släppa på denna mask som sitter även om jag skulle vilja slita av den ibland .. gråten har suttit i halsen i fler da´r . Jag kan inte släppa taget om dina t-shirts !! Måste lukta o gråta i dom , Blir man så här ? Lr är det mej det är fel på , jag vet inte ...Ibland kan jag känna en trötthet som inte är av denna värld , då måste jag lägga mej ner för oftast blir det så när jag är hemma, inte annars .. o jag drömmer o drömmer sist handlade det om olika faser i mitt liv ?!? o även vad som kommer bli , sen om det stämmer lr inte vet jag inte , men du har vart med o väglett mej o igår kväll va det precis som du strök mej över håret , kände nästan din närhet liggandes bakom mej .
Jag brukar stoppa in mina armar i dina ärmar på t-shirten, för jag saknar dej så dan´t .. Idag va det en som sa ..-Jaa tur att du har barnbarnen det är dom som håller en i liv när man mister en nära .. Visst så sant så , jag är förvånad över att jag äter ,sover , umgås med folk o partar emellanåt ..Så snart jag fått mitt läkarintyg på att jag är okej efter min hjärtoperation  för 11 år sen , så tänker jag börja med körkortet , det va vad du sa till mej att du ville allra helst . o det tänker jag fullfölja . Jag är så upptagen av tankar på dej inget är sej likt o kan aldrig bli igen .. tårarna bara strömmar nu o jag fattar inte vad man gjort för illa för att bli drabbad så här ..Är jag född till att ha otur resten av mitt liv lr ? Vågar inte tänka på vad mer jag ska drabbas av .. Hade ju bara väntat hela mitt liv på att träffa dej underbaraste Palle , så rätt har det aldrig känts o så rätt kommer det aldrig mer bli .. Saknar dej sötnöt olidligt mycke !!

1 kommentar:

Anonym sa...

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Love you min lille sötsyss!