onsdag 21 mars 2012

kaffekaffekaffeeee

1:a koppen tog jag nog vid 6.30 , sen blev det sängläge igen o lyckades somna  ända till 8.30. En jobbig natt igen , antar att det beror på stormvädret som drog in igår , hela huvet av repriser .. Sen 8.30 har jag säkert fått i mej en 8 koppar kaffe till .. Har fortfarande inte hört fr. nån kardiolog , Snart skiter jag i det , är väl inte meningen att jag ska ha nåt körkort .. Har tappat gnistan igen o ska plocka upp den vid nåt tillfälle ..Längtar till imorrn , då ska jag iväg o snacka med Eva igen , kanske hon hittar min gnista .. Eftersom jag måste leva färdigt livet här o nu , så är det lika bra att försöka göra det rätt o efter systemet , ska bara hitta min gnista ..ska bara sluta med så mycke .. men hur ?
Min största stöttepelare är min syster o jag älskar henne obeskrivligt , hon ringde nyss o vet precis vad/ hur hon ska säga /göra för att lätta upp lite .. f.t är dessa pontomer lr va det heter i ögonen tömda o jag kan rycka upp mej o på med masken så jag kan ge mej ut en sväng .. Hemma har jag för mycke tid att tänka o tänkandet o jag är inte på samma nivå ... Saknaden efter dej Palle är vansinnigt obeskrivlig ..
Glömde att publicera på da´n innan jag drog

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det gör mig så ont att se dig lida som du gör. Det finns inte en mask i världen som kan ta bort det plågade uttrycket i dina ögon kära syster. Jag gråter med dig <3 Det är så orättvist:( Vi får ta en dag i taget. Smärtan och saknaden kommer alltid att finnas där och bara du får bort alla frågetecken så kan du kanske någongång gå vidare, men Palle kommer alltid vara med dig. Ni hann ju ge varandra en alldeles egen plats i era hjärtan. Den kan aldrig någon ta ifrån er.
Det är jättebra att du skriver av dig hjärtat. Love you.
Jag ringer när jag har varit hos tandläkaren i morgon. Jag tänkte jag skulle hänga med till Eva <3 Om vi hinner så åker vi och tar en sallad först. Pussokram

♥ Lena ♥ sa...

Hej avlägsna vännen ♥
Ti fusan da, kan dom inte höra av sej så du kan få börja ratta jänkare, tappa inte gnistan nu för då blir det kanske aldrig av ...jag vet :S , jag har ju inget ännu -.-
Hälsa till alla dina från oss
och krama om dej o Palle oxå ♥
Tjingeling o snorvel i all pollen -.-