tisdag 27 december 2011

Så här dags ..

För en månad sen , satt vi i din hytt o tog en öl .. o rita på varann  Jag fick ett par * Nailons * i bläck visserligen , du fick en autograf på ditt lår ..

Det gör så ont varje dag  , Vill inte fatta , blir hatisk mot mej själv som sagt att allt har en mening , det va innan det här hände !!! Det finns ingen GUD !!!!
Nu är det till råga på allt storm ute igen och fast jag är hemma , så gungade jag när jag klev upp efter en asjobbig natt ! Blir så meningslöst förbannad på dej KAPTEN !!! Hur fan kunde du sitta helgen innan o säga att är det nåt man har problem med lr vill poängtera så va det bara o komma till dej även  om det skulle handla om just dej själv oxå  , så ingick det i ditt jobb . Kommer du ihåg det ??? Vi hade kräftskiva då o vi låg i Nystad , det hade redan börjats o snacka om en ev storm till helgen ..Sen åkte vi till Kunda .. Och då hade det börjat o mulna på över baltiska havet . Dina sjömän poängterade just sin orolighet för dej .lr ?
Lotsen sa innan han lämnade K-E att det va en värsta storm på väg in VÄND O TA NÖDHAMN !! Det gick ytterligare flera timmar innan du tog ditt förnuft tillfånga ..
Jag vet , jag får aldrig tillbaka Palle , men åtminstone ska han få ro , och nån slags upprättelse ..Olyckshändelser inträffar Men säkert skulle många inte ens hända om man lyssnade ...
You & me i Nystad

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk om man bara kunde vrida tillbaka klockan : (
Jag satt precis och läste medd jag skickade till dig på FB den 22/11. Jag vet, inget att göra åt nu : ( men ändå. Jag tänker på dig så det gör ont och jag finns vid din sida när du vill, det vet du. Loveya <3
Jag kommer antagligen att vara vaken med dig kl 03.30 i morgon bitti <3
Storsyss/

Anonym sa...

det hade inte behövt hända !// ann