onsdag 21 december 2011

Trött..

Jaa trött på att äta, sova ,vakna, .Ändå tar jag mej inte för nånting ..Julmat ?!? nope !
Julklappar ?!? Inte än , men måste ge mej ut o fixa nåt till de små . Jag har min skräddarsydda mask att dra på , då ser ingen hur man mår .. Försöker hela tiden att lägga saker bakom .. men det är omöjligt .. Hur mycke tårar har man ? det tar ju aldrig slut .. Längtar ihjäl mej efter dej ..
Snart kommer haverikommissionen o ska ta del av händelsen . Känns ju lite bra .. Förhoppningsvis kanske nåt släpper o jag kan sova utan mardrömmar.. En dag i taget sägs det ..

1 kommentar:

Anonym sa...

Allt har sin tid <3
I morgon ska jag åka in och se om jag kan göra av med en slant på klappar. Vill du hänga med?
SyssMercury
Näe tack!! Ingen video här heller, radera gärna så kan vi spela in en ny nere i Espana :)