måndag 26 december 2011

annandags jul..

Julafton avverkad ,Åkte med tomtarna  hem till  Joy ,Tony & lilla " Alli " Alina va lite småskraj för tomtarna ,men det gick över snabbt .. Supergod mat , tack snälla ..Till kalle skulle börja så kom Elicia  & Hugo till Joy med o det va jättekul o träffa de små liven .. Alla tre kusinerna leker så himla bra ihop o Hugo krama o pussa på Alina så oj oj , han kommer bli en riktig charmör när han blir stor ! Hoppas alla kusinerna håller ihop även som tonåringar ..

Jag va kvar till kl 19 sen åkte jag hem o fick det lilla psykbrytet som blivit ett slags vardagsmat för mej ..
Tänker på dej hela tiden sötnöt , o det gör så ont ont ont  !!
Försöker o komma ut o träffa folk , jag har min mask som känns ok .. Men är medveten om att den är farlig , den stänger inne allt o jag är rädd för att bli den känslokalla ..
Saknar dej som attan .. Försöker o hitta meningen med livet .. Men utan dej ? ..
orrrrkaaa !!

Inga kommentarer: